Corona virus: de maatregelen van SB Supply

In deze tijden doen we ons uiterste best om onze community, klanten, werknemers en partners volledig te steunen. De absolute prioriteit is de gezondheid van onze klanten en medewerkers. In dat kader hebben we drastische maatregelen genomen om de veiligheid van onze klanten en medewerkers bij het verpakken en het ontvangen van onze bestellingen te garanderen.

Producten en bestellingen

  • Onze producten, afkomstig van verschillende leveranciers in diverse landen zijn 100% veilig. We hebben stricte normen richting onze leveranciers die garanderen dat ieder product volledig hygiënisch wordt geproduceerd met 0 risico voor de klant zijn gezondheid.
  • Ook hebben we contact met lokale autoriteiten en hebben al hun adviezen opgevolgd in zowel ons magazijn als op kantoor (RIVM in Nederland en Het Robert Koch Instituut (RKI) in Duitsland).
  • De meeste producten hebben we op voorraad. Er is echter een kans dat sommige producten wat vertraging hebben. We houden je zo goed mogelijk op de hoogte.
  • Zoals je van ons gewend bent, worden producten zorgvuldig verzonden. Onze logistieke toppers nemen alle nodige maatregelen om dit proces zo veilig mogelijk te laten verlopen. Niet alleen voor hen, maar ook voor jou. Ook zij houden 1.5 meter afstand, desinfecteren regelmatig en nemen hygiënische maatregelen voor hunzelf. Momenteel wordt er daarom geen handtekening gezet.

Levering

  • Leveringen blijven hetzelfde. We hebben besloten dat afhaalpunten niet langer een optie zijn, om de noodzaak om thuis te blijven en alleen te vertrekken als dat nodig is, verder af te dwingen. Daarvoor leveren we alleen nog maar aan de huisadressen van onze klanten.
  • Alle nodige stappen zijn genomen om ervoor te zorgen dat de producten op een veilige manier en met de grootst mogelijke voorzorgsmaatregelen worden getransporteerd en dat de levering gebeurt met een minimum aan contact met het product of de klant.
  • Onze bezorgservice is ook bekend met onze strenge richtlijnen om de noodzaak van veiligheid te garanderen.
  • De levertijd kan een dag langer duren dan normaal. Dit is in sommige gevallen helaas niet te voorkomen met de strenge richtlijnen van de lokale autoriteiten. De meeste leveringen zijn echter op tijd en je hoeft je geen zorgen te maken, want onze klantenservice is zoals gewoonlijk beschikbaar en staat klaar voor onze klanten met vragen en/of opmerkingen.
  • Brievenbuspost en pakketten worden op verantwoorde wijze bezorgd.

Klantenservice

Ook onze medewerkers nemen de nodige maatregelen om veilig te blijven door te werken vanuit huis. Daarnaast worden onze communicatiekanalen nog meer gebruikt dan normaal, waardoor het kan zijn dat onze klantenservice iets langer nodig heeft om je vragen te beantwoorden. We raden je aan om ons alleen te bellen als dat nodig is, we zijn net zo beschikbaar op onze live chat (die je linksonder op je scherm kan bekijken) en e-mail.

Werkomgeving

  • Fysieke afspraken zijn omgezet naar digitaal.
  • Het overgrote gedeelte van onze medewerkers werkt vanuit huis wegens veiligheidsredenen.
  • Onze magazijnen in Nederland en Duitsland werken momenteel zonder grote vertragingen. In Frankrijk ervaren wij vertragingen.
  • Telefonisch zijn wij in Nederland en België momenteel geopend van 9:00 t/m 17:30.
  • Ons kantoor in Tilburg is momenteel niet open voor externe bezoekers.
  • Onze afhaallocatie in Groenlo is momenteel niet geopend.