Garantie beleid
Garantie beleid
Hieronder kun je het garantiebeleid van Nomad vinden.
Nomad Garantie
- Nomad geeft twee jaar fabrieksgarantie voor alle Nomad producten vanaf de aankoopdatum, behalve op hun kabels. Op de kabels van Nomad geldt een fabrieksgarantie van 5 jaar vanaf de aankoopdatum.
- Nomad garandeert garantie tegen defecten in materiaal, fabricage of vakmanschap bij normaal gebruik binnen de garantieperiode. Deze fabrieksgarantie dekt geen schade aan het product of persoonlijke eigendommen, zoals je smartphone, hoofdtelefoon, accessoires of andere apparaten, dat ontstaat uit verkeerd gebruik, normale slijtage, modificatie, ongeval (product laten vallen enz.) of het niet volgen van instructies.
- Nomad geeft geen garantie en is niet verantwoordelijk voor de reparatie of vervanging van smartphones, accessoires of andere apparaten die door iemand anders dan Nomad zijn gemaakt.
Wat valt er onder de garantie?
- Alle artikelen die voor de volle prijs of uit de Nomad Outlet Sale zijn gekocht, vallen onder het hierboven beschreven garantiebeleid.
- Alle artikelen die via het Nomad Warehouse Sale-programma zijn gekocht, vallen onder een garantie van 2 jaar.
- Beschermlaagjes vallen onder een garantie van 2 jaar en we bieden ook goedkope vervangingen voor schermbeschermers die verkeerd zijn geïnstalleerd.
Wat valt er niet onder de garantie?
- Schade aan Nomad-producten die het gevolg zijn van normale slijtage, verwijdering of installatie, verkeerd gebruik of misbruik of wijziging. Nomad is niet aansprakelijk voor enige schade die kan voortvloeien uit het gebruik van een Nomad-product. De garantie dekt geen reparatie of vervanging van eigendommen zoals elektronische apparaten en/of andere persoonlijke eigendommen.
- Producten die niet bij een geautoriseerde Nomad-wederverkoper zijn gekocht, vallen niet onder de garantie.
Hoe dien ik een garantieclaim in?
- Als je Nomad-product defect is en er een geldige garantieclaim is ingediend, sturen wij je een vervangend product. In sommige gevallen kan het nodig zijn om het defecte product terug te sturen voor inspectie.
- Een aankoopbewijs en een foto of video van het productdefect zijn vereist om een ​​geldige garantieaanvraag in te dienen. Alle aanvragen voor artikelen die niet rechtstreeks van www.nomadgoods.com zijn gekocht, moeten een aankoopbewijs bevatten van een geautoriseerde verkooppartner die wordt vermeld op onze pagina Waar we worden verkocht. Elk artikel dat is gekocht bij een niet-geautoriseerde wederverkoper, komt niet in aanmerking voor retournering of vervanging onder garantie.
- Als u het artikel bij nomadgoods.com hebt gekocht, houd dan uw bestelnummer bij de hand. Selecteer de onderstaande optie voor de Nomad-garantieclaim.
- Als u bij een geautoriseerde Nomad-wederverkoper hebt gekocht, houd dan uw bevestigingsmail of aankoopbewijs bij de hand om bij het garantieclaimformulier te voegen. Selecteer de optie hieronder voor de Garantieclaim voor andere verkopers.
Retailer Garantieclaim |